2019/09/16

山小屋で。




ようやく東京に戻りました。
中央アルプスでのロケから、北アルプスの取材へ。
連続して山小屋にお世話に。
came back from travelling in Japanese Alps for some works as a photographer.
stayed at famous mountain lodges, it was quite interesting experience for me.
the landscapes, walkig-days without shower,
and kindness and calm of people who lives in the mountain.
really nice! thanks.







登山は最近はほとんどしていないけど、
山に登るにしても、基本的にはテント泊だったので、
山小屋に泊まった経験はほとんど無くて。
見るもの出会う人、全てが面白くて、楽しくて。
なかなか大変でしたけど。




北海道を中心にした自分の撮影に関してもよく思うのですが、
素晴らしい場所は、やっぱり”人”で繋がっているんだなぁと…。

関係者の皆様、貴重な経験の機会を頂き、
たくさんのお気遣いを頂き、ありがとうございました。

さて…現像頑張るぞ。




7Riii + 55mm/f1.8, D750 + 50mm/f1.8, D750 + 24-70mm/f2.8


0 コメント:

Post a Comment