2012/08/12

最寄りの湖。

チミケップ湖
Chimikepp-Lake. Nikon D800E + AF-S Nikkor 24-70mm f/2.8G ED

Went to CHIMIKEPP-Lake.It took only 15minutes by car from my house.
Under the cloudy sky, many insects were flying over the water,
We saw many ripple by insect's hatch. And also by trouts-rises.
I guess they are rainbow-trouts.

Silent lake contains many lives. Should I bring fishing rod next?
I think only seeing(and feeling) is better than that.



昨日は曇り空のチミケップ湖を見てきました。車で15分か20分くらいかな。
静かな水面に広がる羽虫のハッチと、鱒のライズの波紋が、とっても綺麗でした。

※追記:チミケップ。北見から30分くらいかかってました・・・俺の運転だと。
 緊張してたから短く感じたんですねぇ…。

0 コメント:

Post a Comment